shbabbeek

منتدي شامل
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عمرو السيد ضحية ثانوية عامة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 2:29 pm

انا اسمى عمرو السيد ودة ايميلى(ela_rasoul.allah) وياريت كلنا نبقى اخوات واصدقاء وادعولى ربنا يكرمنى وادخل كلية الهندسة يارب يارب يارب بحق حبيبك المصطفى شكرااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3mooor
رئيس مجلس الادارة
avatar

المساهمات : 490
تاريخ التسجيل : 30/04/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 2:34 pm

هههههههههههههههههههههههه اهلا بيك

منور المنتدي يا واد

_________________


وعرفت قيمتك لما بعدت ورجعت بعد فراااق جربت اعيش من غير هواك وادي النهايه

انا بعد منك تهت وضعت وتعبت مالاشواق وانتا كمان ضعت وبجد حرام كفايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://lovelybaby.darkbb.com
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 2:37 pm

المنتدى منور بيك انت ياعمووووووووور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
non_stop9
مراقب عام
avatar

المساهمات : 240
تاريخ التسجيل : 05/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 2:42 pm

يارب ياعمرو تخش كليه الهندسه ومنورررررررررررررررررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 367
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 2:48 pm

منور يا عمرو ويارب يحققلك حلمك وتدخل كلية الهندسة منتظرين مشاركاتك معانا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
3mooor
رئيس مجلس الادارة
avatar

المساهمات : 490
تاريخ التسجيل : 30/04/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 2:55 pm

ههههههههههههههه يا رب يا عمرو يحقق حلمك بس حلوة حكاية ضحية الثانوية العامة دي

_________________


وعرفت قيمتك لما بعدت ورجعت بعد فراااق جربت اعيش من غير هواك وادي النهايه

انا بعد منك تهت وضعت وتعبت مالاشواق وانتا كمان ضعت وبجد حرام كفايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://lovelybaby.darkbb.com
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 3:27 pm

اة عجبنتى بردو كلمة ضحية دى وربنا يطمنك من نحية ثانوى ويا رب cheers يا سيدى تدخل كلية الهندسة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 3:35 pm

هو انا مكنتش ضحية ولا اية ياعمووووووووور منتا عارف اللى حصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مصريه*فرعونيه
شاب متوسط
avatar

المساهمات : 126
تاريخ التسجيل : 08/07/2008
العمر : 24
الموقع : http://lovelybaby.darkbb.com/

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 10, 2008 10:15 pm

اهلا بيك يا عم الضحيه
ويارب تدخل هندسه وابقى احجزلى مكان عندك بقى اوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Andrih
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 290
تاريخ التسجيل : 11/07/2008
العمر : 26
الموقع : http://www.elissalb.com/home.html

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الجمعة يوليو 11, 2008 2:51 pm

مش انت لوحدك كلنا ضحايا بس يارب ندخل كليه الهندسه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.elissalb.com/home.html
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الأحد يوليو 13, 2008 4:13 pm

يا عم متزعلش منى مع انى والله العظيم انت بالنسبالى عادى
بس هو فى حد قالك الى انا مبطأكش
وانا لو كان كلامى مش كويس معاك
او كلامى كان عصبى شوية
فا متزعل
وبعتزر قدام المنتدى كلو
وبرحتك عايز ترد على موضيعى او متردش دا يرجعلك
Rolling Eyes
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the gothic
مشرفة
avatar

المساهمات : 872
تاريخ التسجيل : 07/07/2008
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الثلاثاء يوليو 15, 2008 9:49 am

انت حبت كام ؟
طب جبت الى هيدخلك الهندسة Very Happy

لو سمحت اول عمارة تبنيها عايزة شقة هى مليش دعوة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
amr elsayed
شاب نشيط جدا
avatar

المساهمات : 295
تاريخ التسجيل : 06/07/2008
العمر : 26

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الثلاثاء يوليو 15, 2008 1:48 pm

لا انا مش هديكى شقة واحدة انا هديكى العمارة كلها متزعليش وكما قال الشاعر لامحبة الا بعد عداوة صح ولا غلط وبكل قلبى ومشاعرى وعبر هذا المنتدى التاريخى اقولك متزعليش حتى يعيش الشعب سعيدا وفى سلام واستقرار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NOR_ENY
شاب متوسط


المساهمات : 85
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 17, 2008 4:08 am

ضحية مين ياعمرو يا اخويا ما إحنا كلنا ضحايا وفي منا اللي خلع وعلي رأي المثل: بتيجي مع الهبل دوبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NOR_ENY
شاب متوسط


المساهمات : 85
تاريخ التسجيل : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   الخميس يوليو 17, 2008 4:08 am

ضحية مين ياعمرو يا اخويا ما إحنا كلنا ضحايا وفي منا اللي خلع وعلي رأي المثل: بتيجي مع الهبل دوبل
أحمد جلال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
High Voltage !!!
شاب متوسط
avatar

المساهمات : 108
تاريخ التسجيل : 10/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عمرو السيد ضحية ثانوية عامة   السبت يوليو 19, 2008 8:22 pm

الله يكون ف عونك اخى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
عمرو السيد ضحية ثانوية عامة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
shbabbeek :: منتدي الترحيب والتعارف والمناسبات :: التعارف والتهاني-
انتقل الى: