shbabbeek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbabbeek

منتدي شامل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتكلم من القلب مع شبابيك

non_stop9
High Voltage !!!
the gothic
3mooor
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

المساهمات : 490

اتكلم من القلب مع شبابيك Empty
مُساهمةموضوع: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 4:59 pm

عندى فونكره صغننه قااااااااد كده هوا وهى اننا من مده لمده نتعرف

على حد من اصحابنا من اعضاء المنتدى بطريقه قريبه اكتر باننا نختاره

ومن غير اسئله ولا حاجه هو يتكلم على نفسه بتوسع وزى ما يحب عن شغله

عن دراسته واصحابه والمقالب بتاعتهم وذكريات ليه وشخصيته وبيعمل

ايه فى حياته عموما وبيعمل ايه كل يوم ونفسه يعمل ايه فى حياته

ونفسه ميكنش عمل ايه ولو نفسه فحاجه بدء يعمل علشان يوصلها ولالا

واسمه الحقيقى وعيلته وتفكيره.... الى اخره

هى الاسئله دى مجرد خطوط وافكار بس ممكن يتكلم عن حاجات تانيه خالص

و الاختيار هيكون أيام :الاتنين والاربعاء والسبت

بـــــــــس لازم

.1. يبقى بوضوح وبشفافيه ومن القلب

.2. يبقى الموضوع 55 سطر ونص على الاقل ومحدش ينسى النص وحجم الخط

. يبقى بعيد عن نشاطه فى المنتدى لاننا عرفينه

.4. يبقى عباره عن تعريف ليه ولحياته مش قصه واحده وخلاص

(يبقى عنواين اساسيه فى حياته اثرت فيه وماثره فيه وهتاثر فيه )

وبس كده تمام وكل ميجى فى دماغى شرط هبقى اكتبه وطبعا انتم كمان

اقترحوا عليا

اما اول واحد انا هدبسه حالا انه يتكلم عن نفسه هو

non stop

يلااااااااااااا يا moon" اتكلم عن نفسك

وجيب اللى جواك ومن قلبك

ويلاااااااااااااااااا

احكى احكى ....
اللعبة هتبدا من بكرة الاتنين عم يكون الاعضاء قرؤها الاول
https://lovelybaby.yoo7.com
the gothic
مشرفة
the gothic

المساهمات : 872

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 5:19 pm

اللعبة دى حلوة بس انت عارف يا عموور ان مينفعش اقول اسمى سورى
انا هحكى اة والاسامى الى انا هحكى عليها هبدأ بأول حرفهم بس
انت عارف السبب كويس Sad
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 5:22 pm

3ady ya gothic

momken te7ky b7oria men gheer may2oly 2sm aw 7aga
High Voltage !!!
شاب متوسط
High Voltage !!!

المساهمات : 108

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأحد يوليو 20, 2008 11:59 pm

هذا مهو موضوع شيق اخى وجوثك دى هاربة من حكم او قضية ولا اية
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 12:04 am

انا مش هرد عليك
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 4:21 pm

اهدي عشان هي مش بتحب هزارك
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 5:28 pm

للاسف انتوا بداتوا بيا بس انا هكلم عني حسب ما افتكر ايه الحجات اللي مريت بيها في حياتي مع اني معشتش كتير انا يدوب 17 سنه بس وانا هحاول ابدا من وانا كنت صغير ....
ابدا معاكوا ايام حياتي من ايام 6 سنين انا ساعتها يادوب كنت صغير معرفش اي حاجه علي الدنيا لحد ماكبرت شويه ودخلت 5 ابتدائي وفيها عرفت اصحاب عارفين حاجات عن دنيتهم فوق سنهم وفي اصحاب ميعرفوش اي حاجه يعني يادوب لسه خام زي كده في المرحله دي بس دايما كنت بميل للاصحاب اللي كانوا يعرفوا حاجات انا معرفهاش بس هما كانوا وحشين شويه يعني كانوا بيقولوا الفاظ وحشه بس احلي مافيهم ان دمهم كان زي العسل وكانوا بيحكولي علي كل حاجه وانا مكنتش افهم الكلام اللي بيحكوا فيه عشان تقريبا انا مكنتش اعرف حاجه عن الدنيا بس اللي زعلني في 5 ابتدائي ان واحد صاحبي كان معايا من النزل سافر كان صاحبي اوي بس سابني وسافر القاهره .....
المهم دخلت مرحله الاعداديه بس للاسف اصحابي اللي كنت بحبهم في الابتدائيه محدش منهم جه معايا غير واحد بس من اللي كانوا معايا في الفصل هو اغا ومجاش في فصلي كمان في اولي اعدادي اما في تانيه اعدادي بدات سكه الانحراف وعرفت حاجات كتيره اوي عن البنات وكده بس مكنت بكلم في حكايه الحب دي يعني اعرف دي وبس ومكنتش بكلم اي بنت اما في ثالثه اعداي كنت منحرف جدا لدرجه ممكن تصنفيني رقم واحد في الدفعه من حيث كل حاجه ماعدا حكايه السجاير عمري ولا عمري هشربها ولا حد من اصحابي شربها بس كنا منحرفين وخلاص وفي تالته اعداي عرفت البنات اكتر لدرجه اني ورت نفسي في علاقه كنت مفكرها ابديه واني هعشلها علي كطول بس للاسف عرفت ان الحكايه دي لعب عيال وانها مرحله مراهقه ......
اكلمكوا بقي عن اول بت اكلمها في حياتي عن طريق حاجه اسمها الحب انا صحيح كلمت بنات قبل كده كانوا معايا في اابتدائيه بس مكنتش افهم حاجه يعني اهزر معاهم وبس بس كانوا بنات نحترمات المهم اول بت بقي كلمتها حب كانت من بلدي وكان بتها يعتبر قريب من بيتي اول مره اكلمها كانت ايام الامتحانات كنت بغششها وكانت بتجيب معاها برشام وتدهولي عشان اغشش اللجنه كلها مش بقولكوا كنت (فاشل) المهم دخات معاا قصه حب وقعدت معاها سنه بقابلها واروحلها عند البيت لحد ما اتشكلت معااها بسبب مشكله هيفه عشان مرحتش فرح اختها ما عليينا فضلت مخاصمها نص سنه وجت تصالحني واخترغتلي حجه عشان تكلمني بيها وكلمتها نص سنه واشتكلت معاها تاني عشان كدبت عليا وقالتي انها بتعد نت عند خالها وهيه كانت بتروح سيبر وانا بكره البنات اللي بتخش سيابر المهم عديت تالته اعدادي ودخلت اولي ثانوي لحد ماجه اسوا يوم في حياتي وهو موت ابويا الله يرحمه كان في شهر ديسمبر المهم كمات السنه دي علي خير وكان عندي ابله حاسب في المدرسه كانت طيبه اوي بس انا في الاول دخات قسم الحاسب عشان حاجه وحشه في دماغي انما بعد كده اتصاحبت عليها وكانت يتحبني زي ابنها بس هيه مكنتش لسه اتجوزت ....
المهم دخلت مرحله الثانويه العامه 2 ثانوي وكنت متحمس اوي في الاول بس لما لقيت الحياة فاضي بالنسبالي وبدات اكره البنات من بعد ما سبت البت الاولي وبعد وفاه ابويه الله يرحمه وكان اخويا اعد في كليته في اسكندريه واختي اتجوزت وامي كانت بتروح المدرسه الصبح وبالليل عند خالتي او عند حد من قرايبنا وانا اعد في البيت لواحدي مش لاقي حاجه اعملها فبعدت عن ربنا وعن المزاكره المهم السنه خلصت وجبت 88%بيتهايلي درجه حلوه بالنسبه للظروف اللي انا كنت فيها...
المهم طاعت 3 ثانوي وكانت اسوا سنه قضتها في حياتي من حيث كل حاجه كنت مخنوق جامد جدا في السنه دي لدرجه اني فكرت اقتل نفسي بس الحمد لله عدت علي خير وفي السنه دي فكرت اني اعيد تجربه الحب حتي لو هتبقي بنت شوارع بس كنت محتاج امشي مع اي بنت وخلاص بس مش عارف ليه وكنت عايز اسلي نفسي وخلاص لغايه لما لقيبت واحده كانت عازاني امشي معاها من بلدي برده بس كان موقفها صعب شويه معايا عشان ظروف حصلت مكنش ينفع اكلمها المهم انا رفضت بس هيه صممت اني اكلمها وكلمتها عشان متزعلش واشجعها علي المزاكره لانها مكنتش بتزاكر من كتر التفكير فيها وكان الكلام ده بيوصلي المهم كلمتها والسنه يعتبر خلصت اللي احنا فيها دي وجبت مجموع حلو شويه 92.4 في السنتين ولسه بكلمها بس انا حاولت احبها بس معرفتش خالص مش عشان بفكر في البت الاولي لا بس انا عارف ان دي استحاله تكمل معايا العمر لانها تختلف عني خالص اما في بقي بنات كتير كلمتهم بس مش كتير اوي وفي منهم علي النت بس انا لحد الان لسه بدور علي حب حقيقي وربنا يستر والواحد يكمل عمره ويلاقيه
بس برده احلي مافي حياتي اني بسمع عمرو دياب ويكفيني شرف اني اكون ديابي ......!!

انا اسف يا عمرو عشان اختصرت في الكلام بس صدقني انا حياتي متتحكاش الا في سطرين انا طولت علي اد ماقدر وقولت اللي انا فاكره في طبعا حاجات مش فاكره واعزني
هيه دي حياتي
شكرااا ليك

non_stop9@yahoo.com

ياريت يا قلبي مكنت قلبي مادام ظالمني وياك ليالي
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 5:57 pm

معلش يا جماعه انا هقرفكم شويه كمان بناء علي رغيه الاستاذ عمرو هكتب كمان الحاجات الفرعيه المتعلقه بيا

انا اكتر يوم اكون فرحان بيه هو بيجي من سنه للسنه او كل سنتين بالكتير يوم ما شريط عمرو دياب ينزل بحس ان لسه في فن واني لسه عايش ومفيش حاجه مضايقاني خالص واكتر يوم برده ببقي سعيد ومبسوط فيه يوم ماعمل حاجه حلوه سواء كانت صلاه او عمل خير او تعبت في حاجه وعملتها صح او يوم مافرح بنت زعلانه مني ومضايقه مني ..
واكتر يوم ببقي مضايق وزعلان فيه اني ازعل واحد صاحبي حتي لو انا او هو غلطانين مبتفرقش مين اللي غلطان بس المهم اصالحه او مزعلوش مني حتي حتي لو فضلت مكلموش كتيير او ازعل اي بنت مني وتفكر اني انسن وحش زي بقيت الناس اللي بيلعبوا بالينات ويبقي عندها فكر ومعتقدات عن الصبيان انهم مش بني ادمين وانهم متوحشين ومعندهمش قلب ورحمه وانا احاول اغير فكرتها دي...
وانا من اقرب اصحابي اللي تقريبا بحكيلهم عن الحجات اللي بمر بيها طبعا اكيد الاستاذ عمرو رغم اني عارف لسانه (الحلو)عن البنات اللي بكلمهم بس بيبقي عنده حق بس اعمل ايه مانا عارف اني زرقي زباله في البنات بس مش عارف اغيره او تقدر تقولي مش طايق ابص علي بنات نظيفه للاسف..
وبرده من اصحابي اللي بحكيلهم واحد في منكم ناس تعرفه اسمه عمرو اغا وبرده the gothic
بس غير كده مبحكيش لحد...
اما بقي عن الناس اللي بكرهم في حياتي واحدصاحبي اسمه عبد الحميد مبقدرش اوصفلكم لما بشوفه بضايق اد ايه واما بالنسبه للمطربين فانا تقريبا حوال 40%مبحبش تامر حسني لانه ظلم نفسه ومعرفش يكمل مشواره صح واللي يقول غير كده يبقي بيظلم تامر وبيظلم نفسه (واللي مبيشفش من الغربال يبقي اعمي) بس
اما من المطربين الشبان اللي بحبهم اولهم محمد عدوية وحماقي وحسام حبيب وهيثم شاكر وبحب برده انغام واليسا ومنير

علاوه علي حبي للكنج عمرو دياب

اما من ايام زمان فانا بعشق فيروز وغالبا عبد الحليم وساعات ام كلثوم

بيتهايلي ياعمرو انا كتبت الي اقدر عليه بس انا تعبت جدا من الكتابه..
شكرا

non_stop9@yahoo.com

ياريت يا قلبي ماكنت قلبي مادام ظالمني وياك ليالي
High Voltage !!!
شاب متوسط
High Voltage !!!

المساهمات : 108

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 6:08 pm

شكرا ايمن حبيبى والله انا بعتذر لك من كل قلبى شو حياتك حبيبى كانت صعبة انا اسف حبيبى
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالإثنين يوليو 21, 2008 6:29 pm

شو يخصك حبيبي وانت مالك حبيبي شو بتتدخل في مايعنيك حبيبي حل عن دماغي حبيبي ياحبيبي حبيبي
هتوحشني حبيبي اعوذ بالله حبيبي
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 12:07 am

يا جريء انت يا جريء

حلوة شو يخصك دى
Very Happy
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 3:00 am

ايه ده يخربيت عقل اهلك ده انت شحورت نفسك خالص ايه يبني كمية الكابة اللي انت فيها دي

عنمدي تحفظ ع نقطة انت قلتها يا ايمون (واكتر يوم ببقي مضايق وزعلان فيه اني ازعل واحد صاحبي حتي لو انا او هو غلطانين مبتفرقش مين اللي غلطان بس المهم اصالحه او مزعلوش مني حتي حتي لو فضلت مكلموش كتيير) يا راجل ده انا وانت قبل كدة فضلنا متخصمين اكتر من سنة وانت اللي كنت غلطان وبرده مجتش تصالحني ولا حاجة واتصلحنا بعد كدة صدفة

ههههههههههههههههه وحلوة حكاية اني لساني حلو عن البنات اللي بتكلمهم دي طبعا يا جماعة ايمن زوقه زي العسل في البنات هههههههههههههههههههه
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 8:21 am

هههههههههههههههههههههههههه
انت هتقلى
بجد
فعلا Very Happy زوق ميمو جميل Very Happy خالص

بس يا عموور عايزين نعرف زوقك انت tongue tongue
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 11:05 am

حكايه الخصام دي يامور يعني ساعات اه وساعات لا اما حكايه زوقي في البنات كنت عارف انك هتقلس وعشان كده ختها من قاصرها وقلتها انا وياسيدي اصبر عليا اهه قربنا نمشي من البلد المقرفه دي ومسيرنا نقابل ناس نضاف مع اني عارف برده هبص للبنات الوحشه بس اعمل ايه ربنا خالقني كده بحب البنات المعفنه للاسف ربنا يتولانا ...
ياريت يا استاذ عمرو انا عندي تحفظ علي العضو الجميل اللي عنده اللياقه البدنيه العاليه High Voltage
ياريت يحترم ردوده عشان انا ماسك لساني بالعافيه ولو عايز يكمل ميتدخلش في اللي ملوش فيه...

شكرا وياريت تحترم ردي
اسف علي الاطالة
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 22, 2008 10:02 pm

بكرة الاربعاء يا موووورى

مين
الى
علية
الدووووووووووووووووووووووووووووووووووور

اتكلم من القلب مع شبابيك 919695326
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 9:46 am

والدور الدور الدور الدور موعود يالى عليك الدور

مع موسيقة ريا وسكينة Twisted Evil
Andrih
شاب نشيط جدا
Andrih

المساهمات : 290

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 2:06 pm

الله يسامحك الصوره وحشه جدا
http://www.elissalb.com/home.html
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 2:37 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه لاء والله
على فكرة انت كدا بتغلط فى الجوثك
هيهجموا عليك النهردة ومنتاش مروح الا مشلفط Twisted Evil
yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Twisted Evil

الصورة دى نوع من انواع الجوثك
هشرحلكو معنا جوثك ان شاء الله فى المنتدى العام
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 2:51 pm

انا بيتهايلي اللي اختار عشان انا اخر واحد كان عليا الدورر

انا هختار

Andrih

لو معندوش مانع

شكرا
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 3:23 pm

هاااااااااااااااااااااااا
استلق وعدك يا اندرية بقا
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 5:35 pm

ههههههههههه كويس يا ايمن كان لازم اندريه هو اللي يجي
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 8:43 am

هو محكاش لية؟
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 8:44 am

حد يفهمنى يا جماعة الصوردة الى على High Voltage !!!
بتعتو ولا دا عاوز يوقع فية
Andrih
شاب نشيط جدا
Andrih

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 1:08 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
Andrih
شاب نشيط جدا
Andrih

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك Icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2008 1:55 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا من مواليد السعوديه وجيت مصر هنا فى 3 ابتدائى الحياه كانت جديده عاى بس الحمد لله قابلت شويه اصحاب من اولهم ايمن واغا وكانت حياه تمام ا لامن شويه المشاكل مع البنات اللى فى الفصل كنت قاعد مع ايمن واغا ورا البنات على طول وكنا بنتكلم معاهم طول اليوم الدراسى والست بتاع العلوم اسمها امل تقريبا تنقلنا من مكانهم كانو 3 بنات واحد سافرت والبنتين التانين ادبى واحده من اوائل المحاظه والتانيه تمام وكدا كل المرحله الابتدائيه احلى مرحله عشها فى حياتى
اوحش حاجه قابلتنى فى المرحله دى فى بنت اسمها امل كانت مطلعه عينى ربنا ياخدها واسالو ايمن عليها فاكرها يا ايمن ؟؟؟
ندخل ع المرحله الاعداديه اول سنه كان المدير عبد الجواد الدالى كان بيضرب بسب او من غير سبب راجل غريب انا كنت بكره المدرسه بس مطولش اتنقل بسرعه ودى كات اول مره اصاحب amooor3 كنا بنتشاكل اكتر م بنتصالح كانت حياه عاديه سريعه جداجدا وبدات اذاكر فيها تحت ضغط كبيرمن البابا كانت مرحله انحراف ونت وحاجات كنت فى السيبر اكتر من البيت مكانش ليه فى حكايه البنات دى كنت بتكسف وانا لى اخت بنت صغيره فعارف قيمه الموضوع ده والبنت اللى تقابل واد وتكلمه فى غير حدود الصداقه دى مفروض ! مش عارف تخيلو انتم
بس ده كل اللى فاكره من الكام سنه اللى فاتوا دول
المرحله الثانويه اولى ثاوى كانت الواحد بدا يكبر ويحس انه راجل خلاص انا عن نفسى اتغيرت فى حاجات كتير الواحد بدا ياخد باله من تصرفاته فى اللشارع ودى حاجه جديده علينا وفى البيت الواحد بقه ليه مكان وعرفت فيها مدرس انجليزى (محمود الصايغ )احسن مدرس فى حياتى الدرس ده اجمل ساعه كنت بقضيها ف الاسبوع وثانيه ثانوى كنت بذاكر كل الدروس مخصوص ف البيت ومكنتش بخرج كتير وجبت 95.12 وثالثه ثانوى كنت بذاكر اكتر بس الامتحانات كانت صعبه جدا وفى مدرسين ضحكوا على وضيعونى بس الحمد لله بس وانا بستنى التنسيق علشان اعرف هدخل ايه وحياتى هيكون شكلها ايه وربنا يستر
اما فى حكايه الحب بحب بس حب صامت كده احسن

اتكلم من القلب مع شبابيك
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-