shbabbeek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbabbeek

منتدي شامل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتكلم من القلب مع شبابيك

non_stop9
High Voltage !!!
the gothic
3mooor
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

المساهمات : 367

اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 2:46 pm

لا يا جوثيك اندرية فى اللى قاله معاه حق وبعدين انا اقصد حاجة كمان بيكون فى بنات مابيبقوش عايزين يخونوا ثقة اهلهم فيهم وكده فكده بيحسوا بعض بنظرات وبس وبيكون فى برده مش عايزين ولد يصارحهم وكده علشان هما من جواهم مش عايين يخرجوا مع ولاد والكلام ده كله اه معاكى هو بيكون فى حيرة اكيد بس كده احلى
the gothic
مشرفة
the gothic

المساهمات : 872

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 2:58 pm

يخرجو اية يا بت دا احنا فى الزرقا دا علطول تتفضح
بس انا معاكى فى الكلام دا صح

خليك يابنى حب صامت
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 3:05 pm

ايه يا جوثيك انتوا فى الزرقا دى احنا يعنى اللى فى جاردن ستى يا اما ع الاقل انتوا بتوع شوية
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

المساهمات : 490

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 3:28 pm

هههههههههههه يا جماعة للاسف الوقت بتاع اندريه خلص اختار اللي بعدك يا اندريه
https://lovelybaby.yoo7.com
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 3:41 pm

صح النهردة السبت Suspect
Andrih
شاب نشيط جدا
Andrih

المساهمات : 290

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 9:40 pm

اختار

خلينا ف البنات هختار Nefsy yet7a2e2 kyany
اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 18-94
http://www.elissalb.com/home.html
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت يوليو 26, 2008 11:33 pm

إديها Very Happy
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 3:18 am

هههههههههههههههههههههههههههههههه يلة يا نفسي وبناؤ ع رغبتكوو عادي مش لازم تقوزلي اسمك وكدة اتكلمي عن قصة حياااااااااتك وابدعيييييييييييييييي
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 5:25 pm

ماشى يا أندرية بقى كده اخترتنى ده انا كنت بجيبلك اسئلة سهلة تقوم تدبسنى كده وكمان حاطط الصورة اللى انا حطاها يعنى بدبس يا شباب بالصوت والصورة وجوثيك فرحانة فيا وبتقول اديها وحاضر يا عمرو هأبدع ع الاخر انا هبدأ من الاول الحضانة ههههههه انا مااعدتش فى الحضانة كتير والله اصلا ماكنتش بحبها كنت اما اروح اروح تانى طنت شقية شوية يعنى بس خلاص بقى ع الشقاوة دى فرحت المدرسة قبل سنتين مستمعة يعنى قبل مااتسجل فيها بجد كنت بروح بحضر برده شوية وخلاص لغايت مااتسجلت بقى وبقى ليا فصل بجد انا اولا كنت اول يوم ماكنتش اعرف اى حد من اللى موجودين فى الفصل من الطلبة وفضلت كده شوية لغايت بقى ما عرفنا بعض كلنا بقينا عادى نضحك ونهزر ونلعب وكل حاجة بس بجد كانت ايام حلوة كنت اعمل اى حاجة من غير ماتكون محسوبة عليا لكن دلوقتى طبعا لا وكنت الفصل اللى انا فيه مع نفس الطلبة من 1 ابتدائى لغايت 6 ابتدائى وكانت مدرسة العربى برده علينا من 1 لغاية سنة 3 ولكن فى 4 و 5و6 مسكنا بقى مدرس تانى ومدرسين تانيين بقى فى كل المواد فضلوا علينا برده 3 سنين مدرس العربى ده كان مدرس كويس اوى كان بيتكلم معانا وكنت بحس انه بيفهمنا الحياة يعنى كنت بستريحله بجد بحس انه بيتكلم معانا فى حاجات مفيدة هو اول مابدا معانا بدا بالصلاة وكلنا كنا بنصلى الخمش فروض كل يوم هو بصراحة اللى شجعنى ع الصلاة وكان بيعمل بينا منافسة فيها يعنى مثلا مين اللى صلى الفجر لا مثلا مين اللى صلى العشا الفجر علشان بنكون نايمين العشا علشان ممكن حد ينام بدرى وما يصليهاش ولما بنكون فى المدرسة كنا عيال لسه بقى بيبقى فى شوية كده بين كل حصة وحصة نلعب فيهم فى الفصل واوال ما المدرس ييجى او المدرسة نقعد كلنا مكانا ولا كأن فى حاجة ورغم ايه ممكن نكون كنا بنجرى ورا بعض كل 2 او 3 كده تلاقيهم فى الفترة للى بين الحصتين دى مع نفسهم لعب وهزار وكنت بلعب رست انا واواحدة صحبتى برده فى الفترات دى رست اما كبرنا بقينا فى 6 كده والبنات اللى قامنا وورانا بيكونوا معانا مشجعين يعنى ولكن اما كنا لسه صغيرين شوية كنا بنجرى ماحدش يقلس انا بقول اهو وعادى كان كل الولاد والله عادى كانوا زى اخواتى انتوا عارفين مرحلة الابتدائى كله بيكلم كله لكن احنا من اول ما طلعنا رابعة وكلامنا قل خالص وع الولاد لغاية بقى اما روحنا اعدادى فضلنا عادى الفصول بنات وولاد كلنا كابنات كنا مع بعض وكانت مرحلة قشطة بجد ومدرسين جداد بقى بس اتعرفنا عليهم بسرعة لاننا كنا قاعدين بقى ورا بعض والفصل يعنى كان مرح فكانوا المدرسين تحس انهم فكين ماكناش بنسيب حد فى حاله بصراحة كان اى مدرس يدخل اى حد يطلع فيه عيب وطول ماهو بيشرح كل واحد بيضحك مع نفسه ومش مبين لكن بقى ما روحنا تانية اعدادى الحال اتغير خالص البنات صحابى بقوا فى فصل تانى وفضل معايا ناس قليلة بس طبعا الفصل ماكنش زى ماكان فى اولى وفى اولى دى بقى كان فى مدرسة عربى انا بصراحة كنت مستغرباها كنت بحس انها كانت بترفزنى واما كانت بتجى لينا تطبيق عليه درجات يعنى اكون مثلا نقصت درجة نص كده اسألها مثلا واتناقش معاها وكده ليه وعلشان ايه وبتاع بس كنت بحس انها غلسة معايا لغايت ماعرفت هيا بتعمل كده ليه قالت فى فصل تانى لمدرسة تانية والبنات سمعوا وقالولى قالتلهم ده انا بقعد اكلمها علشان اشوف ردها ده بتعجبنى شخصيتها بتعجبنى ردودها حدة مدح يعنى وعايزة بنتى تطلع زيها وبتاع اول ماسمعت قلت دى غريبة اوى ومدرسة الدراسات بقى هيا كانت عسل والله وبحبها بس انا كنت بأكل لبان بصراحة فى الحصص عادى فهيا بقى كل شوية تفى اللبانة وبتاع حصتين تلاتة ورا بعض يعنى انا بصراحة ببقى جايباها معايا من البنات وانا جاية وباكل فيها بقى عادى ايام بكون نسياها واما افتكرها باكلها فقالتلى طيب بقى انا عايزة لبانة قعدت اضحك اوى والله بس مع نفسى علشان ماتقلش انى بضحك عليها وفى تالتة اعدادى بقى بالنسبة لجو المدرسة كانت اغلس سنة شفتها فى حياتى المدرسة اصلا اتقسمت علشان اتبنى مدرسة جديدة وصحابى اللى بحبهم اتنقلوا اكترهم اتنقلوا عندكوا الزرقا والباقى بقوا فى المدرسة التانية المدرسة كانتت بتتحدد على حسب البيوت القرب والبعد والمدرسين برده اتقسموا بس مش بالبيوت كانوا بقى سايبين لينا فى المدرسة اغلس المدرسين مش اللى روشين دول اللى احنا متعودين عليهم انا ماكنتش بروح السنة دى والله بصراحة الا اول شهر فى الترم الاول ونص اول شهر فى الترم التانى ده كده كنت بروح بقى بشنطة وفى الترم التانى بقى الباقى كان اللى يوم اللى احب اروح اقوةم واروح وف ايدى كراسة هههههه اكيد انتوا كده بس بجد كانت سنة حلوة بقى من حيث الدروس والنتيجة وكده انا جبت الاول فيها السنة دى وبس
اللى عايز بقى يسأل فى اى حاجة اوك انا موجودة وجاهزة للاجابات واللى شايف ان فى حاجة مش عجباه يعلق كده حاجات كده يعنى هو ده بجد اللى فى دماغى دلوقتى شوفوفا انتوا بقى وانا معاكوا
يالا سلاموز
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 5:48 pm

اداء حلو منك يا نفسي وحياه مرحه وربنا يوفقك في الثانوي اللي هتشوفي فيه ايام سودا بس يارب ماتشوفيها
بس حلوه حكايه البان دي
شكرا
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 6:52 pm

اللبان هو اللى عجبك يانون على العموم ميرسى ع المرور بس ايه الدعوة الحلوة موووووووووووت دى
لا لا ماحدش يصدق انها حلوة انا بس مش عايزة احرجه
Andrih
شاب نشيط جدا
Andrih

المساهمات : 290

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالأحد يوليو 27, 2008 7:45 pm

شكرا ليكى
بس عندى ملاحظه هو انتى كنتى عايشه حياتك كلها ف المدرسه طبعا لا ممكن تحكيلنا اكتر عن حياتك الشخصيه نفسك تبقى ايه وليه بابا وماما ولو ليكى اخوات شايقه حياتك دى مثاليه مثلا ولا ايه؟
http://www.elissalb.com/home.html
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 12:24 am

دعوه ايه الدعوه دي مني انااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 8:00 am

Suspect انا مش بغيب كتير يا جماعة
وانتى يا نفسى يا ............؟
مقلتليش لية الى انتى كتبتى القصة

ماشى يا ختى بس فعلا على رأى اندرية انتى كانت حياتك كلها فى المدرسة يابت
بس يا اندرية على ما اعتقد ان البت نفسى ملهاش تجارب الا المدرسة دى والله بنت محترمة
فا مش هتلاقى حاجة تحكياه عن الى ال ... الى اولة ح وأخرة ب Wink
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 2:11 pm

ايوة يا اندرية البت جوثيك اهى جابتلك من الاخر
lol!
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 4:54 pm

بصي يا نفسي هو انتي مش لازم اما تحكي عن حياتك شخصية جي ملهاش دعوة بحب وكلام من ده احنا بنتكلم ع حجات مثلا مواقف مع اصخابك باباكي مامتك اخواتك مش المقصودد هنا الحب ده اللي ميدو يقصده وشوفي لو انت خلصتي كلام عن حياتك يا ريت تختاري اللي بعدك
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 5:15 pm

Suspect هدى اللعب شوية يا عموور
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 5:56 pm

ايوة يا جماعة انا كده خلصت
انا بقى بختار

معايا شوية

اصلها عالية

وبتحب تلففنا وراها

خلاص بقى انا هقول اهو

جوثيك
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 5:59 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه فرحان فيكي ادبستيييي يلة باه وريني مهارتك في الكتابة والكلام عارفة لو ال55 سطر نقصو ربع سططر هتعيدي تانييي Razz
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 6:00 pm

ياااااااااااااة كل دا طيب انا هحط الموضوع النهردة بليل لو جيت علشان لسة هكتبو
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين يوليو 28, 2008 9:36 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
بصى يا سيتى انا عادية خالص زى اى بنت ويمكن اقل منهم كمان بس انا هبدأ من بردو حضانة انا كنت بعشق ايام الحضانة علشان كنت شقية جدا جدا وبحب العب هناك
كان خالو الله يرحمو بيجلنا كتير بالاورج بتاعو علشان يدربنا على الحفلة انا كنت مشتركة فيها كنت بغنى من صغرى طلعت بحب اغنى وبحب اعزف وراثة عن ماما
وخالى وجدى الله يرحمو بعديها دخلت ابتاعئى كانت ايام عادى يعنى كان ليا اصحاب فى ابتادئى كتير اوى كانو محترمين جدا بس محدش جة معايا اعدادى منهم هم راحو البنات
واحدة فيهم كان علينا متدينة شوية والتنية كانت عادية بس إحترام الدنيا فيهم المهم راحو بقا بنات وانا زعلت يوميها جد لإنى كنت راحة مشتركة علشان خاطر صحبتى الى اهلها متدينين دى
بس مكتبتش فى الملف بتاعها الرغبة فا حولوها مدرسة البنات من غير ميستشيروا أهلها ابوها عمل المستحيل علشان تيجى المشتركة بس مفيش فاية انا لغاية دلوقتى بكلمها عادى بس مش زى الاول
بس احلى سنين فى الابتدائى 4 و5 و6 اول مبدأت اعرف الدنيا عرفتها من السنوات دى سنوات
طفولة خالص وعادية جدا بس احلى ما فبها الحرب الى كانت بنا وبين الولاد الى فى الفصل كنا مقسمين نفسيا فريق ولاد وفريق بنات انا كنت الزعيمة طبعا هم الى اخترونى مش انا
كنا بنلعب ونجربى ونعمل مقالب ماية ورمل وتلج ونجرى ورا بعض ونلعب عادى خالص
بس كانت سنة 6 هى الى فساق شوية علشان بدأت اعرف حاجات اكبر من سنى بزيادة حبتين بس اهى كانت ايام تقريبا كدا اول ايام مراهقة بدأو اصحابى بتوع زمان يتكلمو عن الحب
وكانت اول مرة اسمع فيها الكلمة دى ازاى نبقا فى السن دا ونتكلم فى الحاجات دى المهم انا استغربت فى اول ايام بس بقت عادى مهم مش بيتكلمو عن حاجة الا كدا المهم بعدت عن
إصحاب الخير ورحت طبعا لأصحاب السوء بس الحمد لله دلوقتى انا ماشية مع ناس محترمين المهم بدأنا نبعد تتريجا عن علاقتنا بالواد بتوع فصلنا معدناش بنلعب زى الاول يعنى
المهم دخلت سنة اولى إعدادى وأول حب حبيتو كانت الايام دى هى كانت ايام حلوة يارب متعدها تانى المهم خلاص يعنى بعت عنو فى الوقت المناسب والحمد لله الى انا محبتش تانى
اما اجمل ايام حياتى سنة تانة وتلتة إعدادى ملينين مقالب فى المدرسين والعيال إصحابى انا بجد مفترية فى حكاية المقالب دى كنا بنعمل مقالب كتيرة جدا فى استاز جلال كنا بنرحلو الدرس
وبنتكلم كتير جدا المهم كنت انا اعمل المقلب وأعدة سهونة ولا كإنى عملت حاجة وإصحابى هم الى يضربو ونطلع من الدرس أخد بقا علقة محترمة من إصحابى وكمان استز امين الشيحة بردو كان فى شوية مقالب معاة
كنا بنعمل رنات تضحك شوية ونقطعة عن الشرح هو كان طيب جدا ومش بيزعإلنا بس ديما يقلنا (تفسكت)كانت الكلمة دى مع انها قديمة ومش بتدحك كتير بس اول منسمعها
نفطس على نفسنا من الدحك اما المدرسين الى كانو جد شوية ومش بنحاول نعمل مقالب فية طبعا طبعا استاز مدحت الطهرانى والابلوات بتوع المدرسة بنبقا محترمين جدا
اما فى تلتة إعدادى ودى أفسق سنة عندنا حتى مكناش بنصلى فى المدرسة زى الاول والبنات الى كانو اصحابى بتكلمو مع الصبيان بطريقة فظيعة جدا جدا ودا سبب إبتعادى عنهم
اما صحبتى الوحيدة اسمها منار دى جدعة جدا وكمان ( إ ) بس انا لسة عرفاها من سنة تقريبا فا مش صحبتى اوى بس انا بحبها وكل حاجة
اما الاستاز ايمن فا دا اقرب واحد ليا هو معتش زى الاول بس يالة انا بحالو أأقلم نفسى مع اصحابى البنات
.. متعرفة علية من سنتين تقريبا بس والله واد جدع جدا انا بأتمنو على حاجات واسرار كتيرة اوى
ومش بخبى عنو حاجة خالص اما هو باقى أقول ياض .....بلاش ربنا معاة

معلش كتبت إسم النت التنية بالحرف علشان مش ينفع أقول اسمها علشان فى ناس هنا عرفاها واكيد هعرفونى عن طريق الاسم
الى عندو إستفسار او حاجة انا نستها اوك يقول عليها
سلام
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 1:53 pm

gamed ya gothic
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 2:02 pm

Very Happy ميرسى يا عسل
اية الى عجبك بقا
Nefsy yet7a2e2 kyany
شاب نشيط جدا
Nefsy yet7a2e2 kyany

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء يوليو 29, 2008 10:00 pm

قشطة يا بت احنا كنا كده برده بس انا ماجاش فى بالى كل ده ههههههههههه
NOR_ENY
شاب متوسط

المساهمات : 85

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 1:43 am

قصتك زي الفل واحلى مافيها ايمن علي فكره الواد ده جدع بس ساعات بيكون جدع بردو "بارد" بهزر
ايمون حبيبي والله

اتكلم من القلب مع شبابيك
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-