shbabbeek
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

shbabbeek

منتدي شامل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اتكلم من القلب مع شبابيك

non_stop9
High Voltage !!!
the gothic
3mooor
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

المساهمات : 490

اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 2:12 am

اللي عجبني اني حسينت من كلامك انك طيبة اوي وجواكي خير كتييير
https://lovelybaby.yoo7.com
the gothic
مشرفة
the gothic

المساهمات : 872

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 10:04 am

ميرسى يا عموور اوى على كلامك الحلو دا تؤ(بكسف)
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء يوليو 30, 2008 4:09 pm

هههههههههه ماشي يا احمد انا مزعلتش ولا حاجه

وشكرا يا جوثيك علي الثقه الجامده دي وعلي كلامك الحلو ده
وقصتك مش بطاله

شكرا
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالخميس يوليو 31, 2008 10:23 am

مش بطالة اوووووووووووووووووك

انا بقا الى عليا الدور اخترا

هختار

تحت شوية

هو دا

عمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور لما يجى من السفر Very Happy
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالسبت أغسطس 02, 2008 6:36 pm

ربنا يرجعه بالسلامه بس ياريت ينجز شويه
3mooor
رئيس مجلس الادارة
3mooor

المساهمات : 490

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 3:29 pm

انا بحب اوي اللعبة دي وبعتبرها احلي لعبة في المنتدي لانها بتقرب بينا اوي وتخلينا نفهم بعض انا بجد كنت

فاكرها سهلة ان الواحد يتكلم عن نفسه وكدة بس اما اتورط ويحكي هو يحس ان هي صعبة جدا بس مجام الواحد

حاسس انه بيتكلم مع اخواته الجكاية دي مهونة الامر شوية وبعدين الكلام اكيد مدام طالع من القلب هيوصل

للقلب يلة باه عشان مطولش انا هحكي مش بالترتيب واباو ظبطوها في دماغكو انتو باهه

انا اسمي عمرو احمد الشرباصي داخل اولي كلية كلية تجارة بور سعيد المفروض اني اكمل 17 سنة في شهر 7

بس انا لسة هكمل يعني حسبي م البطاقة بتقول في شهر 9 انا هعرف اكتر من الحكومة

اصل انا متايد متاخر شويتين ابدالكو بالحضانةةة

انا كنت في حضانة اسمها حضانة قبااء كنت بعشق وبموت في حاجة اسمها الحضانة كان عندي ابلة اسمها امل

كنا بنحبها اوي والواد ايمن ع ما اظن كان معايا في الحضانة بس مكناش اصحاب خالص كان وكان صخبي اوي

الواد اللي اسمه احمد الصايغ اللي هو الماجيك وكان صحبي التاني محمد سعد اللي فضل معايا في الفصل من تانية حضانة لحد تالتة اعددادي اللي هو برده مشترك هنا باسم aadmt كنت وانا رايح كدة كنت بشوف العيال اللي راحين الحضانة قاعدين يعيطوووو كنت

بستغرب اوي ليه العيالي دي بيعيطو اتاري ان حضانتي كانت مختلفة كتير عن اي حضانة كان عندنا باه في

الحضانة العاب وكان عندي مدرسين زي العسل كانو بيعلموني ازاي اصلي كنت بصراحة مش بسيب فرد في

الجامع حتي اصحاب ببايا اللي بيشفوني في المسجد كانو بيبقو مبسوطين اوي وكنت واخدشهرة في المسجد يعني
(معرفش ايه اللي خصلي دلوقتي)

كنت اطلع من الحضانة ع البنك ع طووول اصل ببايا كان نحاسب في البنك كان ببايا ده اطيب انسان واحسن

انسان في الكون كنت اروح البنك باه اقلب الدنيا الغبطلهم في الدفاتر واخد الختامة بتاع البنك اعد اختم ع اي ورق

واصحاب ببايا كان في فيهم اللي بيبقي مبسوط مني وكان في اللي بيدايق لانه مش بيحيب الاشقية وخاضة كان

في واحد فيهم كان بيزعقلي ع طووووول كنت بتعرب اول مبسمع اسمه وكان داميسا يقل للبايا الواد شقي اوي مينفعش

يعمل كدة وكلام من ده وسبحان الله دلوقتي عنده ابن صغير لو اناا اتقرنت بيه وانا صغير هطلع ملاك )

بعد كدة باه ادخل ع الابتدائي مليش زكريات كتير فيه يعني بس كنت في سنة اولي طبعا كان عندي في المدرسة

استاذ اسمه طارق الجمال الجمال كنتب بموتس فيه وكان بيديني درس وكدة هحكلكو عن موقف واانا في اولي

ابتدائي احنا كنا بنلعب فريقين كدة ونعد ندرب في بعض اطفال باه وفي يوم وكان ليا واحد صحبي كان صحبي

اوي في ابتدائي اسمه احمد ناصف هو عصبي يعني شويتين ويوم مكنا بنلعب كنت بلعب ضده فضربته لقيت

صاحبنا ده قام جايبلي قلم رصاص مبرييي سنه 50 سنتي وتكككككك في عيييييني كان يوم اسود متطلعطلهوش شمس

كل عيني بات دم كدة الحمد لله يعني جت حنب عيني بستنطي الحمد لله ربنا سطر رحت المستشفي عملولي

قطنيتين وشوية حجات من دي وع كدة تمام والحمد لله اليوم ده عدي ومخصلش اي حاجة ربنا سطر

وبعد كدة ايام عدت وعدت مفيهاش جديد وكنت شاطر اوي في ابتدائي كنت بطلع في الترتيب وحجات من دي كان عندي باه في تانية وتالتى بتدائ ابلة اسمها ابلة يسرية كانت مدرسة عربي برضه من المدرسين اللي كنت

بموت فيهم وبرد كانت بتكلمني عن الصلاة والصووم والكلام ده وطول مفي خد بيشجعني اني اصلي واباه كويس

بباه كويس بعد كدة باه برده فاتت الايام مفيهاش اي حاجة تذكر لحد مطلعت 5 ابتدائي كان عندي مدرس اسمه مخمد سعد كنت بحبه اوي كان بتاع رياضة وع م اقتكر كان بيحبني اوي كنا في يوم كان علينا امتحان رياضة صعب اوي وانا اساسا كنت شاطر في الرياضة الي حد ما لكن الامتحان كان جاي طوووويل اوي ف مكنتش خلصت وكان استاذ محمد اللي بيراقب علينا وكان بيلم الورق شافني قاعد اعيط قالي متزعلش وكددة وباذن الله هتجيب درجة حلوة

ام باه الستاذ واخد الوارقة ومديني 50 وعشان ميظلمش حد رفع درجات العيال كلها ويوميها اتكرمت في الطابور انا وكذة واحد كنا قليلين اوي اللي جايبيبن الدرجة النهائية بس معرفش الحركة اللي هو عملها دي حلووة ولا وحشة مش فاهم اعتقد انها مممكن تباه زلمت ناس

وبعد كدة باه جه اوحش يوم في حياتي في 5 ابتدائي برده يوم وفات والدي هي كدة طول عمري اعرف ان الناس الكويسين بيموتو بدري كان اسوء يوم في حياتي بس كنت لسة صغير شوية يعني مكنتش لسسسة شايل هم وكلام من ده

بس كان صعب اوي اني افارق اجمل انسان في الكون بعد كدة باه عدت مرحلة الابتدائية دي ودخلنا ع مرحلة جديدة مرحلة الاعدادية لقيت تغير كبييييييير جدا وفرق شاسع

دخلنا باه المدرسة كان علينا مدير الاستاذ العظيم اللي بحترمه من وجهة نظري جدا استاذ عبد الحواد الدالي

برغم الضرب اللي كنا بنضربه منه وكان ساعته الناظر الرخممممممممم جداجدا صالخ ابو السعودد

مكنتش باه في ابتدائي اعرف يعني ايه استئصاد واللي ميخحدش درس يضرب ويقل في اعمال السنة وكدة

بس فهمت الحجات دي جدا في اعدادي لانها اكتر سنة ببيبقي موجود فيها استئصاد ودردوس وحجات من دي

سنة تانية اعدادي بالنسبة لي كانت سنة حلوة اوي كان عندي استاذ اسمه رضا عبد العاطي فلتة من فلتات الزمن في الرياضة كنت الستنة دي بعشقققق الرياضة من كتر مكان الراجل ده بيحببني فيها كان طالع ايمانا كدة

خجات اسمها مسائل tems وكدة كان يجبني في الفسحة اعد معاه ويعد يديني الحجات دي واحلها وكنت الحمد لله بحلها ع طووول

وكان النسة دي ملياااااااانة مقالب كنت بنعد انا وحمد (اندريه)وواحد تاني زميلنا اسمه حسني جنب بعض )ههههههه

كانت ايمام مسخرة فعلا في كان كل واحد عليها يحيب السندوتشات يوم فيوم باه انا علية اجيب السندوتشات ملييييييييت السندوتش شطة وحطييييت طماطم ع شطة وحطيته للمعلم حسني ههههه بس مش فاكر باه والله رد فعله كان ايه

وجت سنة تالتة باه كنت قاعد انا وايمن واغا جنب بعض انا كنت محترم اوي زيادة عن اللازم والواد ايمن واغا كانو اعوذ بالله كانو كل يوم يييجو اقلهم مش ناوييين تبقو محترمين ابدا لحد مسمعو نصحتي وقلولي احنا هنبقي يوم

محترمين ويوم صايعيييين ههههههه يوم الصياعة ده باه كان ميعلم بيه الا ربنا وبعديييين عدت الاعدادية ودخلنا ع اللي ما تسمي اللي اسمها الثانوية ودخلت اولي ثانوي اوحش سنةةةةةة في حياتي هي السنة كانت نحس من اولها

وكنت السبب في خروج ييج تلت الدفعة بملاحق في الفيزيا وللاسف طلعت سنتها بملحق فيزيا وكانت في وجهة نظري قمة العار

كنت بعد في البيت مكنتش بخرج كنت بكسف حتي ابص من الشباااااك بس ربنا عدي الايام السودة دي بحمد لله

وجت تانية ثانوووي احلي سنة في حياتي في المدرسةةة كنا بنعمل عمايل في عبده الموتيا وشكريييي هههههه

بس اخرها كان زفت باه ط=لعت بمجموع 78في المية ياااااااااااااااااااه كان في دماغي احلااااام كتير
كلها بدات تتبخر قدامي وحسيت بمعني الفشل الحقيقي والشعور بالفشل احساس سيؤ جدا وبعد كدة دخلت تالتة
ثانوي كنت السنة دي باه مقضيه مشي ولعب ونت وكدة مذكرتش غير اخر سهر بس طول السنة كنت بذاكر تاريخ وجبت فيه 37.5 من 50 وفي مواد مبصتش قسيه غير اخر عشر ايام وجبت فيها الدرجة النهائية عدت زي السنين اللي قبلها بس الحمد لله زدت جامد وجبت في تالتة لوحدها90 في المية وكان مجموع بالنسبة للسنة اللي قبلها مجموع جحلو جدا وكان اقصي حلم ليا اني ادخل تجارة والحمد لله ربنا وفقني ودخلت تجارة ولسة داخل اهه ربنا يوفقني فيها باه عايزين دعواتكم

بالنسبة للحب وسنينه باه انا عارفق ان اي حد هيتكلم عن النقطة دي يغني انا اقدر اقول اني عمري محبيت حب حقيقي بس الانسان بطبيعته بيدور ع الحب وع الامان وانشاؤ الله هلاقيه
نقول باه شوية مميزات وعيوب فيا انا طيب جدااا وقلبي ابيض اوي لكني فيا عيوب بده كتير اولا عيبي اللي مخلي كل النااس تزعل مني ودي مشكلتي الاساسية اني بحب اما حد ييجي يتكلم معايا يديني بريستيجي واحترامي وظبعا الصبيان كلهم بيهزروا مع بعض بطريقة قظظيعة ومبيرعوش الحجات دي وبرده فيا عيب الكسوف ده عيب مضيعني خالص بس

انا كتبت كل حاجة عني انا عارف اني مش بعرف اكتب كويس يعني لاني مش اديب بس كتبت ع قدر المستطاع اوعي حد ينريق
https://lovelybaby.yoo7.com
non_stop9
مراقب عام
non_stop9

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالإثنين أغسطس 04, 2008 4:12 pm

حلوووووووووووووووووووووووووووووووووووو
the gothic
مشرفة
the gothic

مُساهمةموضوع: رد: اتكلم من القلب مع شبابيك   اتكلم من القلب مع شبابيك - صفحة 4 Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 06, 2008 12:30 pm

جامد والله (احسن حتة الشطة دى) بس قديييييييييييمة اوى دا انا كنت بعملها وانا فى 3 ابتدائى وانا اصلا بمووت فى الشطة Very Happy
اة لو كنتو تعرفوا انا كنت بعمل اية بس مش ينفع اقول بقا

بس بجد جاااااااااااااااااامد يا عموووووووووووور(بتكسف)تؤ تؤ تؤ تؤ Very Happy

اتكلم من القلب مع شبابيك
صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
 مواضيع مماثلة
-